The Ultimate Guide To آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

حالا فقط کافی است مقدار موردنظر خود را برای خرید وارد کنید. با انتخاب هر یک از گزینه‌های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار از دارایی شما به خرید اختصاص پیدا کند.

اگر تتر یا ارز دیجیتال دیگری داشته باشید، می‌توانید در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس آن را به بیت کوین تبدیل کنید. برای این روش هم اغلب اوقات ناگزیر هستید به صرافی‌های ایرانی مراجعه کنید تا تتر بخرید و سپس آن را به بیت کوین تبدیل کنید.

۱۰ دانشگاه که جهت پرداخت هزینه‌های تحصیلی ارز دیجیتال قبول می‌کنند

برای انجام تحلیل تکنیکال شما با استفاده از یک سری الگو و ابزار و پیاده‌سازی آن بر روی نمودار قیمتی، آینده‌ی قیمت رمزارز را پیش‌بینی می‌کنید.

شما برای خرید باید قیمتی که می‌خواهید صرافی در آن قیمت ارز دیجیتال را برای شما بخرد را مشخص کنید.

تاکنون ده‌ها کاربر گزارش داده‌اند که پس از مسدودشدن حسابشان، به پشتیبانی بایننس پیام ارسال کرده‌ و توانسته‌اند دارایی‌های خود را برداشت کنند.

بدین ترتیب با کمترین اقدامات، از همین لحظه می‌توانید اولین معامله خود را شروع کنید.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

با این حال، به گوگل اتکا نکنید و حتماً قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، از اعتبار آن مطمئن شوید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت ازجمله مهمترین مواردی هستند که باید بررسی کنید.

در بخش “کیف‌های من” کل کیف‌های مرتبط با ارزها قابل مشاهده است. ابتدا نیاز است کیف پول ریالی خود را توسط دکمه “واریز” شارژ کنید. پیش از واریز نیاز است یک کارت‌های بانکی خودتان را در سایت ثبت نمایید. سپس وارد مرحله پرداخت شوید. شارژ کیف پول ریالی، مانند یک خرید اینترنتی شما را به درگاه پرداخت بانک متصل خواهد کرد.

تمام موارد فوق خطر را کاهش می‌دهند؛ اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند و نمی‌توان تضمینی برای مسدودنشدن حساب ارائه کرد. اگر حساب شما در بایننس مسدود شد، به پشتیبانی (چت آنلاین) بایننس یک پیام به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت دهید.

بیت کوین رایگان ؛ انواع روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه (آپدیت ۲۰۲۲)

نکته‌ای که در مورد صرافی‌های خارجی باید به آن توجه کرد این است که متاسفانه به صفر تا صد خرید ارز دیجیتال دلیل تحریم‌های موجود، فعالیت در خیلی از صرافی‌های خارجی با محدودیت مواجه است.

همچنین بخوانید: ۷ اشتباه پرتکرار در صرافی بایننس و راه‌حل آنها

Report this wiki page